قرعه کشی لیگ دسته یک والیبال مردان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران ازفدراسیون والیبال، جلسه قرعه کشی لیگ دسته یک صبح امروز شنبه دهم آبانماه با حضور نمایندگان تیم ها و مقامات سازمان لیگ برگزار  شد.

 

بر این اساس مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال از 28 آبان با شرکت 18 تیم در قالب 2 گروه 9 تیمی آغاز می‌شود. در این مرحله تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند تا تکلیف 4 تیم صعود کننده از هر گروه به مرحله پلی آف مشخص شود.

 

 بدین ترتیب تیم‌های میزان فردا مشهد، شهرداری نیشابور، کاله جوان آمل،‌ عقاب نهاجا، شهرداری 18 خرداد پیشوا، سفیر قم، شهرداری جوان ارومیه،‌ ملوان و پدافند تهران در گروه اول قرار گرفتند و تیم‌های گل گهر سیرجان، پیشگامان شفق اردکان، شهرداری اراک، مناطق نفت خیز جنوب، کاشی بیستون کرمانشاه، ذوب آهن اصفهان، گروه صنعتی بارز کرمان، پتروشیمی مارون ماهشهر و پدافند اصفهان نیز در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.   

 

تیم‌های مقاومت بسیج و ستارگان جوان مازندران نیز خواستار حضور در لیگ دسته یک هستند که در صورت عمل به تعهدات خود تا روز شنبه آینده، جواز شرکت در رقابت‌ها را به دست آورده و به جدول این رقابت ها اضافه می‌شوند.

 

بر اساس برنامه ریزی و اعلام سازمان لیگ، فینال لیگ دسته یک در روز 26 یا 28 اسفند و به صورت تک بازی در تهران برگزار می‌شود.


منبع:arefvolleyball
[ شنبه 10 آبان 1393برچسب:, ] [ 17:33 ] [ AREF ]
[ ]

متین ورامین از سد نمایندگان گنبد گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم والیبال متین ورامین؛ مدافع عنوان قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در ادامه برنامه آماده سازی خود برای فصل 93، طی دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم های تعاون و جواهری گنبد کاووس رفت و موفق شد هر دو تیم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

متین ورامین ابتدا روز چهارشنبه در سال شهید گل عباسی ورامین از شاگردان جزیده پذیرایی کرد و در 3 ست پیاپی و امتیازات 25 بر 23 ،25 بر 20 و 25 بر 15 مقابل تعاون گنبد به برتری رسید و در دومین دیدار دوستانه نیز از ساعت 17 عصر دیروز ( جمعه) مقابل جواهری دیگر نماینده گنبد به میدان رفت و شاگردان دوجی را نیز با حساب 3 بر یک پشت سر گذاشت. شاگردان عطایی ست سوم این بازی را 23 بر 25 واگذار کردند اما با برتری در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 14 در پایان با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند.

 

متین پیش از این تیم والیبال ارتعاشات صنعتی را نیز از پیش رو برداشته بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، امروز در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در سالن خانه والیبال تهران به مصاف تیم شهرداری زاهدان می رود.


منبع:arefvolleyball
[ شنبه 10 آبان 1393برچسب:, ] [ 17:31 ] [ AREF ]
[ ]

تیم والیبال نوین کشاورز قهرمان جام 4 جانبه تهران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ دومین دوره مسابقات 4 جانبه تهران، جام "زنده یاد حسین معدنی" که از روز چهارشنبه هفته گذشته  با شرکت تیم های پیکان تهران، نوین کشاورز تهران، سایپا البرزو شهرداری زاهدان به میزبانی هیئت والیبال تهران آغاز بکار کرده بود، جمعه شب گذشته با قهرمانی تیم نوین کشاورز به کار خود پایان داد.

 

بر این اساس تیم والیبال نوین کشاورز با 9 امتیاز قهرمان شد و تیم های پیکان تهران، سایپای البرز و شهرداری زاهدان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

 
دوره پیشین این مسابقات نیز که با حضور چهار تیم شهرداری تبریز، میزان خراسان رضوی، آلومینیوم بندر عباس و سایپای البرز برگزار شده بود، با قهرمانی تیم شهرداری تبریز پایان یافت.

 

گفتنی است؛ مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از روز 18 آبانماه با شرکت 14 تیم در 2 گروه 7 تیمی برگزار می شود و تیم های لیگ برتری خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها آماده می کنند.


منبع:arefvolleyball
[ شنبه 10 آبان 1393برچسب:, ] [ 17:29 ] [ AREF ]
[ ]

ایوان زایتسف پدر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ ایوان زایتسف، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا را می توان از جمله والیبالیست های سرشناس جهان نامید که در چند سال اخیر بواسطه دیدارهای متعدد تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در تورنمنت های مختلف جهانی، به شهرت زیادی بین علاقمندان ایرانی دست یافته است.

 

این بازیکن دو ملیتی روسی - ایتالیایی که در سال 2014 پس از عدم راهیابی تیم ملی والیبال ایتالیا به فینال لیگ جهانی 2014 و پس از آن مصدومیت در مسابقات قهرمانی جهان که به حذف لاجوردی پوشان انجامید فصل موفقی را تجربه نکرده بود، روز گذشته صاحب فرزند شد تا اتفاقات تلخ این فصل را به دست فراموشی بسپارد.

 

اولین فرزند این ستاره 26 ساله پسر است و زایتسف و همسرش نام "ساشا" را برای وی انتخاب کرده اند.  زایستف هم اکنون در لیگ روسیه و در تیم دیناموکیف این کشور بازی می کند.


منبع:arefvolleyball
[ شنبه 10 آبان 1393برچسب:, ] [ 17:21 ] [ AREF ]
[ ]

نیکولوف به تمرینات شهرداری ارومیه بازگشت

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ نیکولای نیکولوف سرعتی زن بلغارستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از رفع مشکل مصدومیت خود، بامداد جمعه به ارومیه بازگشت.

 
پیش از این نیکولوف با باشگاه شهرداری ارومیه قراردادی یک ساله منعقد کرده بود که به دلیل بروز مصدومیت از ناحیه دست راست عازم کشورش شد تا در صورت معالجه کامل این مصدومیت به ارومیه بازگردد.


اکنون جواد محمدی نژاد، حامد رضایی و احسان اصغریان به همراه نیکولای نیکولوف بلغار چهار بازیکن سرعتی زن تیم شهرداری ارومیه در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال را تشکیل می دهند.


منبع:arefvolleyball
[ جمعه 9 آبان 1393برچسب:, ] [ 14:2 ] [ AREF ]
[ ]

شهرداری ارومیه جبران کرد و از سد همنام تبریزی خود گذشت

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ دیدار دوستانه دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز عصر دیروز  در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد که درنهایت این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد.

 

این دیدار راس ساعت 17 با حضور بیش از 1500 نفر در سالن غدیر آغاز شد.جهانگیر سیدعباسی در این دیدار دوستانه با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به میدان مسابقه گذاشت؛ وحید سیدعباسی، حامد رضایی، میلاد عبادی پور، فرهاد نظری افشار، فرهاد پیروت پور و ایرج میکائیل زاده شش نفر شروع کننده تیم میزبان بودند.عادل بناکار نیز بهبودی، صنوبری، مصطفی وند، فرید، سجادی، تاجر و مرندی(لیبرو) را در آغاز این مسابقه راهی میدان کرد.


حضور چشم گیر تماشاگران ارومی در یک دیدار دوستانه و کری خوانی های زیر تور بازیکنان، این دیدار را بیش از پیش حساس و هیجان انگیز کرده بود.


ست نخست این دیدار با سرویس بهبودی دیدنی آغاز شد تا تماشاگران شاهد دیداری جذاب و نفس گیر باشند. دو تیم از همان اوایل پا به پای هم پیش می رفتند و این ارومیه بود که قبل از اتمام وقت های استراحت فنی پیش تر از تبریزی ها به امتیازات 8 و 16 دست یافت. شاگردان سیدعباسی با حفظ فاصله امتیازی خود با حریف در نهایت نیز با حساب 25 بر 18 فاتح ست نخست دربی آذربایجان شدند.


ست دوم با شروع ست دوم تبریزی ها به خود آمدند و با آنالیز صحیح حین بازی، عملا پیروت پور را از کار انداختند تا وحید سید عباسی دیگر مهاجمان را برای مقصد پاس هایش انتخاب کند اما این کار نه تنها سودی برای او و شهرداری ارومیه نداشت، بلکه باعث امتیاز آوری پی در پی شاگردان بناکار می شد. در ادامه اما دفاع های روی تور محمدی نژاد و رضایی و سرویس های هدف دار سید عباسی و عبادی پور راه گشای ارومیه ای ها شد تا آنان علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته، از حریف خود نیز پیش افتاده و نتیجه ست دوم هم را با حساب 25 بر 22 ازآن خود کنند.


 ست سوم دو تیم تغییرات عمده ای در ترکیب خود ایجاد کردند؛ در ارومیه سعید معروف و شهرام محمودی جایگزین سیدعباسی و پیروت پور شدند و در آن سوی میدان بهبودی جای خود را با بهزاد حیدرشاهی عوض کرد و علی جلالی نیز به جای میکائیل تاجر به زمین مسابقه رفت. حضور سعید معروف در زمین مسابقه حال و هوای خاصی به سکوها بخشیده بود و پاس های ویران کننده او با آبشار های بی نقص عبادی پور و محمودی امتیازات را یکی پس از دیگری برای ارومی ها به ارمغان می آورد.در این ست نیز جواد محمدی نژاد و حامد رضایی با دفاع های مستحکم خود مقابل شلیک های بهرام فرید و سیدعلی سجادی آمادگی خود را به رخ حریف کشیدند و در پایان این دست از مسابقه هم این شهرداری ارومیه بود که با نتیجه 25 بر 19 به برتری رسید.


لازم به ذکر است که دیدار نخست دوتیم روز گذشته با نتیجه 3 بر 1 به نفع شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.


منبع:arefvolleyball
[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:8 ] [ AREF ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

هدایت به بالا