عزاداری جوانان ایران در سفارت ایران در بحرین

ازیکنان تیم والیبال جوانان ایران با دعوت محمدرضا بابایی کاردار سفارت ایران در بحرین مراسم عزاداری سالار شهیدان را در سفارت ایران برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا در بحرین، شب گذشته (یکشنبه) کلیه اعضای تیم به سفارت ایران در منامه دعوت شدند تا مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) را به جا بیاورند.


اعضای تیم جوانان و کادر فنی این تیم پس از پایان مراسم عزاداری مورد استقبال محمدرضا بابایی قرار گرفتند و کاردار سفارت ایران ضمن خوش آمد گویی به تیم قهرمان آسیا از کسب عنوان قهرمانی آنها تشکر کرد و این موضوع را باعث سربلندی ملی دانست. پس از صحبت‌های وی، دکتر فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال جوانان از حمایت اعضای سفارت در مسابقات و حضورشان تقدیر کرد و وجودشان را در سالن باعث افزایش روحیه و دلگرمی تیم دانست.


پس از اتمام این مراسم تمام اعضای سفارت و ملی پوشان در فضایی دوستانه به صرف شام و به گفت و گو پرداختند.
منبع:arefvolleyball

[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 22:59 ] [ AREF ]
[ ]

جوانان طلایی والیبال آسیا وارد کشور شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران ، تیم والیبال جوانان ایران در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا موفق به کسب مدال طلا شد تا برای نهمین دوره متوالی روی یکی از سکوهای قهرمانی ایستاده باشد.

 

این درحالی است که جوانان کشورمان برای نخستین بار در تاریخ والیبال خارج از خاک ایران به عنوان قهرمان این رقابتها بر سکوی قهرمانی ایستادند. بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال جوانان ایران با جام قهرمانی آسیا امروز دوشنبه ساعت 17:15 از منامه وارد فرودگاه امام شدند و مورد استقبال مسئولان فدراسیون والیبال قرار گرفتند.

 

لازم به ذکر است دکترمحمد رضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران به دلیل شرکت در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت والیبال آذربایجان غربی در ارومیه حضور داشت ونتوانست در مراسم استقبال تیم ملی جوانان در فرودگاه امام (ره) شرکت کند.


منبع:arefvolleyball
[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 22:55 ] [ AREF ]
[ ]

13 روز تا لیگ بیست و هشتم؛ کاله پرافتخارترین تیم شهرستانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ پس از تهران، عنوان پرافتخارترین استان سوپر لیگ والیبال ایران در اختیار مازندران است. اولین تیم مازندرانی که موفق شد در لیگ برتر والیبال کشور صاحب نشان شود، بانک ساری بود که در سال 1369 پس از تیم های بنیاد شهید و بانک ملی تهران به مدال برنز رسید.

 

پس از آن تیم های مازندرانی درخشش قابل توجهی در سوپر لیگ والیبال کشورمان نداشتند تا اینکه این عنوان سومی پس از وقفه ای 17 ساله اینبار در سال 1387 نصیب بیم مازندران شد. اما قهرمانی کاله آمل در مسابقات دسته یک و قدم گذاشتن این تیم به سوپر لیگ والیبال کشور  فصل جدیدی را در تاریخ والیبال این استان رقم زد.

 

کاله برای اولین بار در سال 88 وارد سوپر لیگ شد و کسب یک مدال برنز حاصل کار این باشگاه خصوصی در گام نخست بود. شاگردان بهروز عطایی فصل بعد نیز موفق شدند با تکرار این مقام، نام خود را به عنوان یکی از مدعیان جدید لیگ برترمطرح کنند. بازی های قابل قبول و دیدنی کاله و شور و نشاط قابل توجه هواداران این تیم، خیلی زود آمل و سالن پیامبر اعظم (ص) این شهر را بر سر زبان ها انداخت. امادر سومین سال حضور این باشگاه خصوصی در لیگ برتر یک اتفاق ویزه افتاد، پس از گذشت 17 سال سرانجام یک تیم شهرستانی، انحصار قهرمانی را از تهرانی ها گرفت و طلایی شد. جالب تر آنکه قهرمانی یک باشگاه خصوصی پیش از این در سوپر لیگ والیبال مسبوق به سابقه نبود.

 

در این فصل اگرچه کاله 20 هفته پشت سایپا جا خوش کرده بود، اما پلی آف به کمک این تیم آمد تا بهروز عطایی و شاگردانش؛ علیرضا نادی، سعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، رضا قرا، فرهاد نظری افشار، میلاد عبادی پور، آرش صادقیانی و مهدی رنجبر اولین مدال طلای استان مازندارن در سوپر لیگ والیبال مردان کشور بر گردن آویزند.

 

درخشش چشمگیر کاله به همین جا ختم نشد و مدعی عنوان قهرمانی در فصل 91 نیز بسیار پرقدرت ظاهر شد تا چهارمین فصل حضور کاله در لیگ برتر با دومین قهرمانی این تیم همراه شود. کاله با جذب ستاره های ملی پوشی چون سید محمد موسوی و فرهاد قائمی و حفظ بازیکنان مطرح فصل گذشته خود یک رکورد جالب توجه به جا گذاشت و در حالیکه تا پیش از این هیچ تیم شهرستانی موفق به تکرار قهرمانی نشده بود، دو سال متوالی قهرمان لیگ ایران شد. عنوانی که با کسب سکوی اول آسیا و حضور در جام باشگاه های جهان تکمیل شد.

 

نماینده استان مازندران در پنجمین سال حیات خود در سوپر لیگ والیبال تعداد زیادی از ستاره های خود را از دست داد، اما اینبار هم با تکیه بر کادرفنی قوی و هواداران پرشور آملی تا فینال لیگ بیست هفتم نیز پیش آمد و با واگذاری نتیجه به متین ورامین، مدال نقره گرفت تا پنج سال حضور کاله در لیگ برتر والیبال با دو مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی استان مازندران را بعد از تهران به پرافتخارترین استان سوپر لیگی کشور تبدیل کند.

 

اما مسابقات لیگ برتر والیبال فصل 93 جام زنده یاد "حسین معدنی" در حالی از 18 آبمانماه جاری آغاز بکار می کند که استان مازندران هیچ نماینده ای در این رقابت ها ندارد و مسئولان کاله، پرافتخارترین تیم شهرستانی کشور تصمیم گرفته اند بودجه خود را صرف ساخت سالن 10000هزارنفری این باشگاه کنند تا بهروز عطایی و ستاره های کاله با تیم های جدیدی قدم به لیگ فصل 93 بگذارند. خبری که شوک بسیار بزرگی برای علاقمندان این تیم پرهوادار آملی بود و قطعا جای خالی تیم های مازندرانی و هواداران پرشور آنها در لیگ بیست و هشتم کاملا حس می شود.


منبع:arefvolleyball
[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 22:47 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا