علت کناره گیری تیم شمس مازندران از لیگ برتر/جایگزینی تیم ارتعاشات صنعتی

خبرگزاری ورزش والیبال : سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: باشگاه کاله برخی از شرایط ما را نپذیرفت، به همین دلیل با آن‌ها توافق نکردیم.
علیرضا دریابیگی درباره دلایل عدم حضور استان مازندران در لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ابتدا قرار بود که ترکیب اصلی تیم ملی والیبال نوجوانان با حمایت باشگاه کاله در مسابقه‌های لیگ برتر امسال شرکت کند. شمس هم یکی از محصولات موسسه کاله است که بنا به پیشنهاد مدیرعامل آن باشگاه، نامش روی تیم جدید گذاشته شد.

وی افزود: در حالی که همه چیز خوب پیش می‌رفت و قرعه مسابقه‌ها هم در حالی برگزار شد که نام تیم شمس به عنوان نماینده مازندران بیرون آمد اما در نهایت با مسئولان باشگاه کاله به توافق نرسیدیم و تصمیم گرفتیم که حامی مالی تیم را تغییر دهیم.

وی افزود: خوشبختانه موسسه ارتعاشات صنعتی ایران حاضر به توافق برای حمایت از تیم والیبال نوجوانان شد. خوشبختانه مسئولان این شرکت نگاه حمایتی به تیم نوجوانان دارند و قرار است که به مدت سه سال از این ترکیب حمایت کنند. البته آن‌ها نیم نگاهی هم به حضور در جمع 8 تیم برتر مسابقه‌ها دارند. ما سعی کردیم که بدنه اصلی تیم نوجوانان بدون تغییر در مسابقه‌های لیگ شرکت کنند. البته طی توافق اولیه قرار است که اسکان و تغذیه بازیکنان به عهده فدراسیون باشد و سایر تعهدات را باشگاه ارتعاشات بپذیرد. حتی اگر مسئولان سازمان لیگ موافقت کنند، در نظر داریم که بازی تیم نوجوانان در سالن فدراسیون برگزار شود.

پس از انصراف باشگاه کاله، قرار بود که تیم شمس از استان مازندران در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کند اما حالا که مسئولان فدراسیون با شمس به توافق نرسیده‌اند، دیگر استان مازندران در لیگ برتر هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت. این در حالی است که نماینده مازندران در طول 5 سال گذشته، همواره یکی از سکوهای لیگ برتر را در اختیار داشت. همچنین به عنوان نماینده ایران به یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی در باشگاه‌های آسیا رسیده بود.

__________________

 

شمس رفت؛ ارتعاشات آمد



حامی مالی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر سال‌ جاری تغییر پیدا کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران قرار بود با حمایت شرکت شمس در مسابقات لیگ برتر والیبال سال جاری حضور پیدا کند، اما قبول نکردن شرایط تیم در همکاری مشترک با فدراسیون والیبال توسط شرکت شمس موجب شد تا مسئولان فدراسیون و تیم ملی نوجوانان به فکر اسپانسر دیگر بیفتند.

بر همین اساس سید علیرضا دریابیگی، سرپرست تیم ملی نوجوانان که مدیریت کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون را هم بر عهده دارد با علی شهیدیان مالک و رئیس هیئت مدیره ارتعاشات صنعتی ایران وارد مذاکره شد و پس از انجام مذاکرات نهایی و به توافق رسیدن مسئولین فدراسیون والیبال و ارتعاشات صنعتی مقرر شد تیم والیبال نوجوانان کشورمان در قالب تیم ارتعاشات صنعتی ایران در بیست هشتمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان باشگاه های ایران حضور پیدا کند.

تیم ملی نوجوانان کشورمان که چندی پیش در رقابت های قهرمانی آسیا در سریلانکا بدون واگذاری حتی یک ست به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد، اکنون به اهداف جهانی خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2015 می اندیشد و برای حفظ و ارتقای آمادگی خود به منظور کسب سکوهای جهانی در سال آینده، در لیگ برتر امسال به عنوان تیم واالیبال ارتعاشات صنعتی شرکت خواهد کرد.

منبع:arefvolleyball

[ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:34 ] [ AREF ]
[ ]

شهرداری تبریز؛ فاتح دربی پیش فصل آذری ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان، تیم های شهرداری ارومیه و تبریز از ساعت 17 امروز طی دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان میهمان تبریزی موفق شد، شهرداری ارومیه را در سالن غدیر و در میان استقبال دوهزارنفری هوادرانش از پیش رو بردارد.

 

در این دیدار شاگردان بناکار ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیاز های 25 بر 22 ، 25 بر 20 و 25 بر 22 پیروز شد و تیم میزبان نیز تنها در ست دوم با امتیاز 30 بر 28 به برتری رسید تا این مسابقه در نهایت با حساب 3 بر یک به سود شهرداری تبریز شود.

 

عادل بناکار برای این مسابقه از ترکیب ابتدایی بهرام فرید، سعید مصطفی‌وند، میکائیل تاجر، حسن صنوبری، علی سجادی و سیامک مرندی استفاده کرد و جهانگیر سید عباسی نیز سعید معروف، شهرام محمودی، فرهاد نظری‌افشار، میلاد عبادی‌پور، ایرج میکائیل‌زاده و جواد محمدی‌نژاد را به بازی فرستاد.

 

این دو تیم که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر آماده می کنند، فردا نیز از ساعت 17 در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

گفتنی است شهرداری تبریز در مسابقات فصل 93 در گروه یک قرار گرفته و با تیم های پیکان، موسسه مالی و اعتباری میزان، تعاون گنبد، بازرگانی گنبد، شهرداری زاهدان، ارتعاشات صنعتی ایران همگروه است و شهرداری ارومیه نیز در گروه دوم به مصاف متین ورامین، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندر عباس، سایپا البرز، مهرپارس فارس و وزارت دفاع می رود.


منبع:arefvolleyball
[ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:20 ] [ AREF ]
[ ]

12 روز تا لیگ بیست و هشتم؛ جدول برترین تیم های لیگ برتر ایران در تمام ادوار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ لیگ برتر والیبال مردان کشور از سال 1354 تاکنون 27 دوره برگزار شده است و تیم های پیکان و صنام از تهران و کاله مازندران بهترین عملکرد را در این مسابقات از خود به نمایش گذاشته اند. پیکان تهران با کسب 11 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز پرافتخارترین تیم این رقابت ها می باشد. پس از آن صنام دیگر تیم تهرانی پرعنوان این مسابقات است که با دریافت 4 عنوان قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و یک سومی در رده دوم قرار گرفته و کاله آمل نیز با 2 نشان طلا، یک نقره و دو برنز مقام سوم را در اختیار دارد.

 

همچنین در تاریخ این مسابقات تیم های دخانیات تهران، استقلال تهران، بنیاد شهید تهران، بانک ملی تهران، آبگینه قزوین، فجر سپاه تهران و متین ورامین نیز موفق به کسب مدال طلا شده اند.


 
 جدول رده بندی برترین های لیگ ایران در تمام ادوار  
# سال قهرمان دوم سوم
1  1354  دخانیات تهران  پرسپولیس تهران  استقلال تهران
2  1355  استقلال تهران  پرسپولیس تهران  ذوب آهن اصفهان
3  1356-57  استقلال تهران  ایرانا تهران  لیفتراک تبریز
4  1369  بنیاد شهید تهران  بانک ملی تهران  بانک مازندران
5  1370  بنیاد شهید تهران  بانک ملی تهران  بانک تجارت تهران
6  1371  بانک ملی تهران  بانک تجارت تهران  ذوب آهن اصفهان
7  1372  آبگینه قزوین  بانک ملی تهران  بانک تجارت تهران
8  1373  فجرسپاه تهران  فولاد اهواز  ریخته گری تبریز
9  1374  فجر سپاه تهران  پیروزی تهران  ذوب آهن اصفهان
10  1375  پیکان تهران  ذوب آهن اصفهان  فجرسپاه تهران
11  1376  پیکان تهران  ذوب آهن اصفهان  آبگینه قزوین
12  1377  پیکان تهران  صنام تهران  ذوب آهن اصفهان
13  1378  پیکان تهران  موتوژن تبریز  صنام تهران
14  1379  صنام تهران  پیکان تهران  ابومسلم مشهد
15  1380  صنام تهران  پیکان تهران  پاس تهران
16  1381  پیکان تهران  صنام تهران  پاس تهران
17  1382  صنام تهران  پگاه تهران  پگاه ارومیه
18  1383  صنام تهران  پگاه ارومیه  پیکان تهران
19  1384  پیکان تهران  سایپا تهران  آذرپیام ارومیه
20  1385  پیکان تهران  گل گهر سیرجان  سایپا تهران
21  1386  پیکان تهران  سایپا تهران  پگاه ارومیه
22  1387  پیکان تهران  سایپا تهران  فولاد ارومیه و بیم مازندران
23  1388-89  پیکان تهران  سایپا تهران  کاله مازندران
24  1389-90  پیکان تهران  سایپا البرز  کاله مازندران
25  1390  کاله مازندران  سایپا البرز  پیکان تهران و شهرداری ارومیه
26  1391  کاله مازندران  متین ورامین  پیکان تهران
27  1392  متین ورامین  کاله مازندارن  شهرداری ارومیه

منبع:arefvolleyball
[ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:2 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا