ایران پاسخ بحرین را در زمین داد؛ شاگردان نفرزاده فینالیست شدند

ایران پاسخ بحرین را در زمین داد؛ شاگردان نفرزاده فینالیست شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال جوانان کشورمان از ساعت 19 عصر دیروز (جمعه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف بحرین، میزبان این دوره از رقابت ها رفت و موفق شد با غلبه بر این رقیب سرسخت فینالیست شود.

 

شاگردان دکترنفرزداه که پیش از این تمام مسابقات خود را با برد پشت سرگذاشته بودند، در این بازی ست دوم را با امتیاز 21 بر 25 واگذار کردند اما برتری در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 14، 26 بر 24 و 25 بر 15 و در مجموع برد 3 بر یک باعث صعود تیم کشورمان به فینال شد.

 

گفتنی است، میزبان بحرینی در این دوره از مسابقات کارشکنی زیادی در خصوص صدور روادید دو ملی پوش کشورمان داشت، به طوریکه سلیم چپرلی و محمدرضا حیدری مرحله مقدماتی این رقابت ها را ار دست دادند. بدین ترتیب با این نتیجه جوانان شایسته کشورمان پاسخ میزبانی نامناسب بحرین را در زمین دادند.

 

تیم های ایران و بحرین پیش از این با راهیابی به جمع 4 تیم برتر، جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده بودند. اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ والیبال بحرین رخ داد.

 

والیبال جوانان ایران تجربه حضور در سیزده دوره این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد که چهار عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی ره آورد آنان از این رقابت ها است و این هفتمین فینال والیبال کشورمان محسوب می شود.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 آبان 1393برچسب:, ] [ 8:4 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا