مراسم رونمایی از تیم های باشگاه فرهنگی، ورزشی میزان خراسان برگزار شد

مراسم رونمایی از تیم های باشگاه فرهنگی، ورزشی میزان خراسان برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ آیین رونمایی از تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی میزان خراسان شب گذشته با حضور تنی چند از مسئولان، پیشکسوتان، ورزشکاران، هنرمندان و خانواده مرحوم حسین معدنی در محل هتل پارس مشهد برگزار شد.

 

در این مراسم که از ساعت 18:30 آغاز بکار کرد،  باشگاه فرهنگی، ورزشی میزان مشهد میزبان تمامی اهالی والیبال خراسان بود تا مشهد برای اولین بار شاهد بروز یک پدیده ی کاملا حرفه ای در سطح والیبال باشد .میهمانان این جشن هم از هر صنف و گروه و دسته ای بودند اما جنس همگی والیبال بود.


پس از خیر مقدم مجری برنامه اولین سخنران این جلسه احسان حلمی مدیر عامل باشگاه میزان به عنوان میزبان این شب بود که ضمن خوش آمد گویی به حضار گزارشی مختصر در خصوص وضعیت قبلی و کنونی این باشگاه ارائه داد و اظهار داشت: «تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم به عنوان نماینده ای شایسته ، برای مشهد افتخار کسب کنیم.»

 

کورش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز دومین سخنران این جمع بود که ضمن خوش آمد گویی  آمادگی کامل خود و اداره کل ورزش و جوانان استان را جهت همکاری هرچه بیشتر با باشگاه میزان اعلام کرد وافزود:« تا جایی که توان داشته باشیم با تمام قوا در خدمت این باشگاه فرهنگی و ورزشی خواهیم بود و از لحاظ زیرساخت ها و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت بیشتر این عزیزان خواهیم کوشید تا بهترین نتایج را برای این تیم شاهد باشیم.

وی همچنین به حضور ورزشکاران خراسانی و درخشش آنها در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی اشاره داشت و از تلاش همگی آنها تقدیر و تشکر نمود.

 

اما سومین بخش سخنرانی در این جلسه توسط دکتر امیررضا خادم معاونت حقوقی و امور شهرستان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .وی در ابتدا هدف خود را در وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و با بیان اینکه گاهی ما مسئولین رفتاری با سرمایه گزاران داریم که آنها مجبور می شوند بین آبروی خود و ورزش یکی را انتخاب کنند افزود: « امیدواریم و تلاش می کنیم دولت بزرگترین رقیب باشگاه های خصوصی نباشد، بلکه بزرگترین حامی آنها باشد.

وی افزود: «به عنوان یک مشهدی خوشحالم که ورود باشگاه میزان خراسان به عرصه ورزش از طریق فوتبال نبوده و همچنین یکی از نقاط قوت باشگاه از نظر خادم اهمیت ویژه باشگاه به ورزش بانوان و پایه بوده است.»

در بخش بعدی این مراسم تقدیری شد از غفور حلمی، رییس هیئت مدیره موسسه میزان و همچنین احسان حلمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی میزان که توسط دکتر امیررضا خادم و دکتر کورش صبوریان صورت گرفت.


آخرین سخنران این مراسم نیز غفور حلمی رییس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان بود که سخنان خود را با تاکید جدی بر پایبندی مبانی اخلاقی و موازین ارزشی آغاز کرد و و افزود: « برای ما مهم ترین اصل در ورزش اخلاق مداریست که به هیچ وجه حاظر نیستیم آن را فدای حتی قهرمانی کنیم. وی همچنین در سخنان خود از بازیکنان و کادر فنی تیم های میزان خواست که همه ی آنها صد درصد مسئولیت پذیر باشند و سعی در موفقیت تیم داشته باشند. وی همچنین ضمن تشکر از داوری مدیر کل اسبق تربیت بدنی خراسان برای درخواست حضور میزان در ورزش استان اعلام کرد: « ما حامی و محافظ محیط زیست هستیم  و تمام سعی خود را در حفاظت محیط زیست به کار خواهیم بست.»

 

تقدیر از خانواده و همسر زنده یاد حسین معدنی بخش دیگری از این مراسم بود که با اجرای کلیپی نوستالژیک از این مربی ارزنده والیبال کشورمان لحظاتی جو سالن را بسیار سنگین و حزن آمیز کرده و یاد و خاطر این عزیز سفر کرده را برای همگان زنده کرد.


تقدیر از چهار ملی پوش ارزنده باشگاه میزان، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، عادل غلامی و آرمین تشکری دیگر بخش این شب به یاد ماندنی والیبال خراسان بود که توسط محمود افشاردوست، دبیر کل فدراسیون والیبال، خادم، حلمی و صبوریان انجام گرفت.

 

همچنین در حاشیه ی مراسم از پیراهن تیم های زنان و مردان و سایت رسمی باشگاه نیز رونمایی شد.پایان بخش مراسم این شب نیز اجرای سامان گوران هنرمند کشورمان بود و پس از آن میهمانان با گرفتن عکس یادگاری و صرف شام این شب را به پایان بردند. 


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 آبان 1393برچسب:, ] [ 11:2 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا