از مصدومان سرشناس والیبال ایران چه خبر؟

از مصدومان سرشناس والیبال ایران چه خبر؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در حالیکه این روزها اکثر والیبالیست های کشورمان تیم های جدید خود را انتخاب کرده اند و برای لیگ بیست و هشتم آماده می شوند. تعدادی از بازیکنان هنوز با معضل مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و وضعیتشان برای فصل جدید مشخص نشده است.

 

حمزه زرینی، ملی پوش فصل قبل کاله آمل از جمله بازیکنان مطرح والیبال ایران است که در مرحله نیمه نهایی لیگ گذشته از ناحیه ACL زانو دچار مصدومیت شد و علاوه بر از دست دادن فینال لیگ برتر، تمام تورنمنت های تیم ملی والیبال کشورمان از جمله لیگ جهانی، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی را نیز از دست داد. زرینی که چند ماه پیش پای مصدوم خود را تیغ جراحان سپرد این روزها به طور انفرادی تمرین می کند و آماده بازگشت به میادن می شود. زرینی تاکنون پیشنهاداتی از تیم های شهرداری تبریز و جواهری گنبد داشته است که با توجه به مصدومیتی که درگیر آن است هنوز نتوانسته تیم جدید خود را انتخاب کند. اما شنیده ها حاکی از آن است که متین ورامین محتمل ترین گزینه برای حمزه رزینی است هرچند این بازیکن هنوز به طور قطعی آماده بازگشت به میادین نشده است.

 

علیرضا نادی دیگر چهره سرشناس مصدوم والیبال کشورمان است که به نظر می رسد حداقل تا نیم فصل اول استراحت خواهد کرد. کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که بهمن ماه سال گذشته در بازی برابر نوین کشاورز از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و ادامه رقابت ها را از دست داد، 17 شهریورماه امسال زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و حالا دوران نقاهت خود را سپری می کند تا به گفته خودش برای بازگشت پرقدرت به تیم ملی و بازپس گیری شماره 9 والیبال ایران آماده شود. نادی حداقل تا نیم فصل اول به استراحت خواهد پرداخت.

 

از آرش کمالوند و محمد محمد کاظم نیز می توان به عنوان دیگر ملی پوشان مصدوم و سابق والیبال ایران نام برد که هر دو این روزها به شرایط ایده آل خود نزدیک می شوند اما هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند، ولی به نظر می رسد حضور محمد کاظم در پیکان و کمالوند در سایپا محتمل تر باشد.

 

گفتنی است؛ عبدالرضا علیزاده لیبروی ملی پوش شهرداری ارومیه نیز دوران نقاهت خود را سپری کرده و می تواند این تیم را در فصل جدید لیگ برتر همراهی کند.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:44 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا