شهرداری ارومیه جبران کرد و از سد همنام تبریزی خود گذشت

شهرداری ارومیه جبران کرد و از سد همنام تبریزی خود گذشت

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ دیدار دوستانه دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز عصر دیروز  در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد که درنهایت این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد.

 

این دیدار راس ساعت 17 با حضور بیش از 1500 نفر در سالن غدیر آغاز شد.جهانگیر سیدعباسی در این دیدار دوستانه با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به میدان مسابقه گذاشت؛ وحید سیدعباسی، حامد رضایی، میلاد عبادی پور، فرهاد نظری افشار، فرهاد پیروت پور و ایرج میکائیل زاده شش نفر شروع کننده تیم میزبان بودند.عادل بناکار نیز بهبودی، صنوبری، مصطفی وند، فرید، سجادی، تاجر و مرندی(لیبرو) را در آغاز این مسابقه راهی میدان کرد.


حضور چشم گیر تماشاگران ارومی در یک دیدار دوستانه و کری خوانی های زیر تور بازیکنان، این دیدار را بیش از پیش حساس و هیجان انگیز کرده بود.


ست نخست این دیدار با سرویس بهبودی دیدنی آغاز شد تا تماشاگران شاهد دیداری جذاب و نفس گیر باشند. دو تیم از همان اوایل پا به پای هم پیش می رفتند و این ارومیه بود که قبل از اتمام وقت های استراحت فنی پیش تر از تبریزی ها به امتیازات 8 و 16 دست یافت. شاگردان سیدعباسی با حفظ فاصله امتیازی خود با حریف در نهایت نیز با حساب 25 بر 18 فاتح ست نخست دربی آذربایجان شدند.


ست دوم با شروع ست دوم تبریزی ها به خود آمدند و با آنالیز صحیح حین بازی، عملا پیروت پور را از کار انداختند تا وحید سید عباسی دیگر مهاجمان را برای مقصد پاس هایش انتخاب کند اما این کار نه تنها سودی برای او و شهرداری ارومیه نداشت، بلکه باعث امتیاز آوری پی در پی شاگردان بناکار می شد. در ادامه اما دفاع های روی تور محمدی نژاد و رضایی و سرویس های هدف دار سید عباسی و عبادی پور راه گشای ارومیه ای ها شد تا آنان علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته، از حریف خود نیز پیش افتاده و نتیجه ست دوم هم را با حساب 25 بر 22 ازآن خود کنند.


 ست سوم دو تیم تغییرات عمده ای در ترکیب خود ایجاد کردند؛ در ارومیه سعید معروف و شهرام محمودی جایگزین سیدعباسی و پیروت پور شدند و در آن سوی میدان بهبودی جای خود را با بهزاد حیدرشاهی عوض کرد و علی جلالی نیز به جای میکائیل تاجر به زمین مسابقه رفت. حضور سعید معروف در زمین مسابقه حال و هوای خاصی به سکوها بخشیده بود و پاس های ویران کننده او با آبشار های بی نقص عبادی پور و محمودی امتیازات را یکی پس از دیگری برای ارومی ها به ارمغان می آورد.در این ست نیز جواد محمدی نژاد و حامد رضایی با دفاع های مستحکم خود مقابل شلیک های بهرام فرید و سیدعلی سجادی آمادگی خود را به رخ حریف کشیدند و در پایان این دست از مسابقه هم این شهرداری ارومیه بود که با نتیجه 25 بر 19 به برتری رسید.


لازم به ذکر است که دیدار نخست دوتیم روز گذشته با نتیجه 3 بر 1 به نفع شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:8 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا